Din 2011 un nou concept de etichetare „Falla Collection”

23 11 2010

In orice situatie a vietilor noastre, informatia corect preluata si in timpul cel mai scurt posibil, ne ajuta sa fim eficienti, sa luam decizia cea mai buna in intervalul de timp optim. In momentul in care vrem sa achizitionam un produs nou, informatiile esentiale legate de acesta, trebuie sa se evidentieze din primul moment, ajutandu-ne sa decidem rapid. In acest sens, am gandit pentru clientii „Falla Collection” un nou sistem de etichetare al produselor noastre. Incepand cu programul de colectie primavara-vara 2011, etichetele Falla sunt concepute in patru categorii distincte pe care cunoscandu-le, va va fi mai usor (speram noi) sa va ganditi ansamblul vestimentar adecvat; eticheta produsului va va directiona in una din cele patru clase stilistice specifice brandului nostru. Iata ce am gandit in sprijinul vostru:

1) „Falla Collection” -City Life – se refera la atmosfera orasului, forfota pietonilor si atmosfera bussines a celor de la volan care deja folosesc din plin telefonul mobil, toti indreptandu-se spre locul de munca, intr-o dimineata insorita. Optimisti si plini de enargia soarelui diminetii, muzica si buna dispozitie, viata, energie si intampinarea oportunitatilor oferite de o noua zi, frumoasa, inceputa deja intr-o tinuta „Falla Collection”

–„City life”–tinute de zi, indraznete, pentru persoane cu spirit tanar, cu un dozaj trend-fashion crescut– gama de masuri 38-48

.

.

.

.

.

.

.

.

.

2) „Falla Collection” – Lady- doamne elegante si distinse, abordand o tinuta discrete si rafinata. O intalnire de afaceri la nivel inalt, apoi o sueta cu prietenele dupa orele de servici, un eveniment monden de dupa-amiaza, o lansare de carte, o expozitie de arta a unui prieten drag de familie, cina cu sotul la un restaurant cu muzica de pian in surdina… Clasic, elegant, confortabil, pentru momentele multiple ale unei vieti active. Gama de masuri abordata 44-54 (pina in masuri maxime Falla)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

3)”Falla Collection” – Event – luminile difuze ale unei seri romantice, stele, luna, sentimente aparte, parfum, buna dispozitie, stil si lume buna. O tinuta care te face sa te simti regina balului sau poate, doamna misterioasa si eleganta pe care toti invitatii doresc sa o cunoasca…un suras misterios, un pahar de sampanie, o seara boema, reusita…

–„Event”– momentul memorabil din paleta ta de succes

.

.

.

.

.

.

.

.

.

4)Produsele „Confort” – sunt cele care va ajuta sa va gasiti armonia zilnica, intre trup si suflet (cum spune eticheta); produse bazic pe care le abordati cu placerea pieselor vestimentare „sigure” in situatia in care vreti sa va simtiti bine, sa fiti corect imbracati, office, dar nu aveti timpul necesar de a va gandi o noua tinuta, aparte … un ajutor sigur pentru o zi inceputa in viteza. Clasa de produse „confort” este continuata din sezoanele anterioare in ideea produselor clasice „fara varsta” care se modifica foarte putin de la un sezon la altul, produse care sunt „must have” in dressing-ul vostru, iata cateva exemple: camasa alba sau neagra, fusta conica neagra, sarafanul gri sau bleumarin office, pantalonul gri, negru sau maro, confortabil si abordabil in situatii multiple.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: